mandag 17. januar 2011

Ulltoving

I dag hadde vi vår første time med ulltoving. Det var fantastisk morsomt, spesielt det å sprute vann på hverandre og det å rulle og hamre løs på arbeidet. Befriende å kunne ta ut litt aggresjon på noe som det ikke er fare for å ødelegge. Jeg ble ganske fornøyd med arbeidet, selv om det ikke er ferdig enda. Det er ikke krympet ferdig, derfor må jeg jobbe mer med det neste gang.



Det skal bli forsiden på en pute, laget av merinoull. Det er utrolig mykt og godt, så jeg gleder meg veldig til å bli ferdig. Et lite minne fra Elverum som jeg kan ha ved siden av meg i sengen. Høres koseligt ut.

4 kommentarer:

  1. Bra - godt å lese blogg fra deg igjen

    SvarSlett
  2. Jepp, har det kjempekoseligt :D Takk mormor ^^

    SvarSlett
  3. Blogg mer!
    Vart puta ferdi? Vart du fornøyd? D står veldig Monika på den ;)

    SvarSlett