mandag 26. juli 2010

En måned igjen!

Nå er det mindre enn én måned til jeg drar til Elverum! Jeg gleder meg så fryktelig mye. Jeg har laget meg mentale huskelister og pakkevisjoner hele denne uken. Hva skal jeg ta med meg, hva skal jeg la være igjen, hva skal jeg kaste? Det er så mye å planlegge, så mye å forberede.
Jeg begynner pakkeprosessen i morgen når jeg kommer hjem fra jobben. Det blir dessverre ikke før i ni-tiden, men jeg kan fortsette på tirsdag. Jeg har hele formiddagen på meg, helt til jeg skal besøke en venninne utpå ettermiddagen/kvelden.
Det er en god del ting jeg må kjøpe med meg før jeg drar. Det er langt fra alt jeg trenger som jeg har klart her hjemme. En av de tingene jeg har tenkt å skaffe meg, er en ny bærbar pc. Aller helst en mini-pc. Det har jeg ønsket meg i evigheter! I tillegg til at det er mye mer praktisk da, selvfølgelig.
Nå må jeg nok legge meg, jeg skal tross alt på jobb i morgen. Selv om jeg starter sent, trenger jeg all den skjønnhetssøvnen jeg kan få.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar