tirsdag 24. august 2010

Linjefag!

I dag var det litt verre å stå opp. Klokka ble kvart på før vi i det hele tatt sto opp, men vi rakk fint frokosten.

Vi leverte valgfag-skjema på morgensamlingen i dag, og sang en fellessang. Vi fikk også litt info om fellesfagene. Jeg tror kanskje jeg valgte litt mange valgfag. Ti stykker blir kanskje litt i meste laget, men de varer ikke så lenge da. Piano varer bare en time, styrketrening og turnéfag også. Jeg tror det skal gå bra.

Halv ti hadde vi linjemøte. Det var skikkelig kos med te og kaker. Vi fikk enda mer info og fikk se oss om og orientere oss på kunstrommet. I tillegg laget vi oss mapper, virkelig store mapper, til å ha større arbeid i. Vi skrev navn på utstyret vi fikk, og på skuffer og skap. Så var klokka elleve og det var lunsj.

Etter lunsj gikk jeg på kunstrommet og malte. Jeg koste meg så mye at jeg nesten mistet middagen. Jeg rakk den akkurat. Middagen var forresten supergod! Vi fikk lasagne med salat og loff ved siden av. Jeg forsynte meg to ganger og spiste opp alt. (Flinke lille meg<3)

Etter middag dro jeg tilbake på kunstrommet og arbeidet meg ferdig. På veien tilbake til internatet møtte jeg på seks av de jentene jeg deler internat med, og de lurte på om jeg ville bli med dem på en tur rundt vannet. Det var veldig koseligt, selv om vi rotet oss litt bort og nesten mistet kveldsmaten.

Det eneste som ikke var like morsomt med turen var at vi fant en padde som var blitt overkjørt. Den var sikkert like stor som hele hånden min, det var grusomt å se på den. Pluss at vi skvatt sånn da den første jenta fant padda, for hun hylte. Ganske høyt og ganske skingrende.

Etter den lange turen rundt vannet var det godt med kveldsmat, og det ble avtalt at vi skal se sex og singelliv senere i kveld. Det tror jeg blir veldig koseligt. Jeg skal prøve å legge meg litt tidligere i kveld enn i går, for da ble det veldig sent.

Vi skal forresten på fjelltur neste uke, på tirsdag, så da er det ikke mulig å få tak i meg på telefon eller via Internett. Det er nemlig ingen dekning på hytta vi skal bo på. Dere er herved advart. Men vi kommer hjem på torsdag, så kanskje jeg skriver litt på bloggen da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar